torsdag 12 februari 2009

VÅGA VARA DIG SJÄLV!



Det är inte lätt att våga vara den man är i vuxenlivet, utan att man egentligen vill försöker iallafall jag att anpassa mig i olika sammanhang. Det tror jag att man ska också!(till viss del) Man ska kanske inte alltid köra sitt egen race.

Men en som verkligen går sin egen väg är Jossan!
Hon har alltid varit intresserad av bilar, motorcyklar, lastbilar, grävmaskiner m.m.
Nu går hon i åttan och ska ut på prao och med morfar Klaes hjälp ska hon antagligen få göra den hos en riktig gammal mekaniker som dessutom gillar amerikanare! Kan det bli bättre?

Hennes senaste önskan har varit att få prova boxning. Sagt och gjort, igår åkte vi till skene ak och Jossan var med på sin första boxningsträning. Helt jäkla slut kan jag tala om att hon var, men när jag frågade vad hon tyckte och om hon ville fortsätta var det bara tummen upp.

Heja Jossan!

2 kommentarer:

dannedizel sa...

Skön bild! En blivande ragger måntro. Meka på!!!!

busjossan sa...

Mekaneri...kan det bli bättre!!!!