torsdag 10 juni 2010

Jaha!

Nu var det mycket länge sedan jag skrev, men jag är inte mammaledig längre (eller pensionär), men idag måste jag nog skriva lite.

Vi har ju flyttat- IGEN-. Men det ska ni veta, att här mår jag bra! Jag har en underbar trädgård som jag gör allt jag hinner för att sköta och ta hand om. Jag och Jossan brukar gå varje kväll och titta på allt som kommer och prata om vad vi ska göra.

Alex skadade ju armen på en liten sketen poängtävling på Ryavallen när han kastade spjut. Det var så illa ett tag att vi trodde att hela säsongen var förstörd, men det var den inte, så i helgen springer han 100m och 200m på Ymerspelen! (håll tummarna).

Men det som gör att jag MÅSTE skriva idag är nog faktiskt Min stora Josefins otroliga glädje över en moppe!

Alla barn blir ju glada när de får något de önskar men jag måste säga att mina älskade ungar är oerhört tacksamma att ge presenter till, (Glöm inte Alex "tack för de fina...............kalsongerna" en jul för länge sedan. så därför var det extra roligt att ge henne en RIKTIGT FIN MOPED!!!!!!!!!

Finfin, mitt älskade barn, på måndag åker vi och sedan fortsätter vi som vanligt! Du ska få se!!! Älskar dig, Din mamma

2 kommentarer:

busjossan sa...

älskar dig med mamma! puss o kram josefin

Skogsviola sa...

Roligt att du återvänt till bloggen! Med alla dina barn i olika åldrar har du väl mycket att skriva om? Lycka till med dom allihop!