torsdag 15 januari 2009

Dags igen?

Ja nu verkar det som det är dags för nästa förkylningsperiod. Jag anade det redan i går eftermiddag när Kalle började bli extra mammig, då sa jag det till Dag att nu är det nog dags snart igen. Det kom redan inatt. Han har hostat och snörvlat och BARA velat ligga på mig, men än så länge ingen feber. Hoppas, hoppas han slipper det!

Min tanke om fredagen var innan: en skön morgonpromenad som skulle sluta vid öppnaförskolan, promenad hem, käka lunch, ta siesta ihop jag och Kalle och till sist ordna fredagsmys till kvällen och bara mysa.

Troligtvis ser dagen lite anorlunda ut men det enda som vi måste avstå är öppna förskolan. En liten kort promenix kan vi nog ta, siesta kommer nog att bli några fler än bara en och fredagsmys kan man alltid ha.

Hoppas bara han blir frisk tills söndag för då ska jag stå i kiosken på DM i ryahallen.



Vinterkramar

1 kommentar:

Långa Skuggan sa...

Ja, det får vi verkligen hoppas. Och så får vi hoppas att du får sova på nätterna. Kramis