lördag 6 december 2008

Äntligen!

Äntligen börjar friidrottens innesäsong.
Det betyder också att vi börjar känna ännu mer justäming i detta huset. I många år har det ingått tävlingar strax innan jul, första året kändes det som tävlingen störde i julförberedelser men nu blir det ingen riktig jul om det vi inte varit på minst en tävling!
Tyvärr kan jag inte följa med Alex idag för lilleman har feber, men som vanligt tänker jag på honom hela tiden. Har han fått med allt?
Det tror jag nog, han klarar det men jag extrakollar ibland ändå. (fånig mamma eller hur?) 10.40 går starten på försöksheat 1, men jag vet ju inte vilket han springer i. Ringer nog Niclas och kollar 10.41 antagligen.
I morgon däremot kommer jag att följa med då tävlar både Jossan och Alex. Jossan springer 60m och Alex springer 60mh.
Det ska bli SÅÅÅÅÅÅÅ kul!

Inga kommentarer: