måndag 27 oktober 2008

ÄNGLARNA!








Åkte ner till göteborg i går, det regnade oavbrutet och jag var lite oroad över hur jag skulle kunna hålla Karl torr, varm och nöjd en hel match.
Inget att oroa sig för. Samtidigt som vi parkerade slutade det att regna och lillkillen vaknade efter att ha sovit hela vägen. Han blev satt i bärselen med ansiktet utåt så att han skulle få se lite. Hejåhå vad det var spännande! Både för honom och för oss.
Änglarna tvålade till Elfsborg med 5-2. Det var en riktigt rolig match där IFK spelade suveränt. (Alltid roligare att vinna då.) Jag är glad att jag slapp sitta och äta kvällsmat med Wiland i går även om han inte kunde göra något åt målen. 6 riktigt snygga mål fick man se. Jag räknar med 0-1 målet för gästerna. Lillplutten satt med stora nyfikna ögon nästan hela första halvlek och sov i pausen och satt med lika stora ögon i andra halvlek. Korten tog vi strax innan paus och mitt i paus.
Det roligaste för honom var nog när blåvitt gjorde mål för då fick han dansa i mitt knä till musiken.

HEJA BLÅVITT!!!!

Kram alla goa Älfsborgssläktingar

Inga kommentarer: