tisdag 21 oktober 2008

Snart ska jag åka upp till Vicky!

Det ska bli så kul, riktigt goda vänner växer inte på träd.

Vad är en riktigt god vän?

Vicky är det aldrig krystat att prata med och var inte ens första gången vi träffades.

Hon kunde bo hos mig, Niclas och Nathalie ganska länge när hon inte hade någonstans att bo.(utan att vi blev ovänner)

Det spelar ingen roll med henne hur lång tid det tar mellan gångerna, vi bara pratar på som vanligt.

Jag kan alltid vara mig själv!

Jag tror att detta gör en riktigt god vän, plus att jag vet att hon alltid finns där.

Vad ska vi då göra när jag kommer upp?
Antagligen det vanliga; prata, prata och prata. Kanske åka iväg någonstans på nån utflykt och sen prata igen.

Fatta att jag längtar.

Senast vi sågs var för två år sen när Alex tävlade där uppe och då var vi bara och tog en fika nu ska jag va där i FYRA dagar!
Det kommer antagligen att bli en upplevelse att åka buss i drygt sex timmar med Karl men det är det värt.

Ha det gott och var rädda om era vänner!
Lotta

2 kommentarer:

Skogsviola sa...

Hälsa till Vicky ochge henne en god kram! Goda vänner växer inte på träd.

lugnåfin sa...

Klart jag ska hälsa.